Oorsprong
Whisky Flavour is ontstaan uit de wens van een Whisky liefhebber om verschillende soorten whisky’s te proeven en te leren kennen op de meest gemakkelijke en betaalbare manier mogelijk. Soms is het niet verstandig om een hele fles whisky te kopen (of moeten we zeggen investeren?) waar je nieuwsgierig naar bent of die je al heel lang wilde proberen, maar nog nooit hebt kunnen proeven. Het is mogelijk dat uw verwachtingen niet overtroffen kunnen worden. Dus, voor alle whiskyliefhebbers net als wij die geïnteresseerd zijn in het proeven van verschillende flessen, merken en leeftijden van whisky, hebben we Whisky Flavour in het leven geroepen. Wij geloven echt dat dit een oplossing is die het mogelijk maakt om verschillende soorten whisky te proeven zonder het lange termijn compromis dat een normale fles met zich meebrengt.
Whisky Flavour heeft 3 soorten maandelijkse whisky abonnement dozen met daarin 4 originele merkminiatuurtjes. Zo kunt u uw nieuwsgierigheid bevredigen (en uw repertoire verrijken).
Missie
De missie van The Whisky Flavour is, zoals gezegd, alle whiskyliefhebbers de mogelijkheid te bieden zoveel verschillende merken en soorten whisky te ervaren als ze maar willen. Op die manier zullen meer en meer mensen in staat zijn om whisky, zelfs die zeer dure merken, te proeven op een betaalbare en toegankelijke manier.
Visie
Het is de visie van Whisky Flavour om een referentie te zijn in deze sector, en om een nieuwe benadering te hebben van de manier waarop consumenten en merken met elkaar omgaan. Met de mogelijkheid die wij bieden, zullen consumenten zich meer bewust worden van de hoeveelheid geweldige merken en productieprocessen die beschikbaar zijn. Aan de andere kant hebben whiskymerken de kans om veel meer consumenten en prospects te bereiken en een langdurige relatie op te bouwen met meer consumenten.
Waarden
Transparantie | Elegantie | Innovatief | Klantgericht | Modern
Over ons
Whisky Flavour heeft een dynamisch en creatief team van vier personen, die een originele en absolute ervaring willen bieden.
Rui Guerra is de whisky liefhebber en een expert in alles wat met digitaal te maken heeft. Met eerdere ondernemerservaring en de nodige gevoeligheid voor whisky proeven en zakendoen, is hij verantwoordelijk voor alle merken en soorten whisky die we beschikbaar hebben, evenals de zakelijke ontwikkeling op alle fronten.
Sandra Marques is verantwoordelijk voor het weghouden van Rui Guerra van een teveel aan whiskyflessen en is de digitale marketeer. Ze werkt samen met Rui Guerra op alle digitale media en kanalen en beiden vinden manieren om het merk te communiceren. Soms pakt ze ook de proeverijsets in die u bestelt.
Rui Gaio, is verantwoordelijk voor de grafische / design aspecten. Hij is verantwoordelijk voor het leven geven aan alle ideeën en het visueel communiceren van alle waarden en “smaken” van deze nieuwe ervaring.
Julia is een gepassioneerde blogger en chef-kok die haar dagen doorbrengt met het ontdekken van nieuwe smaken, zeldzame ingrediënten en exotische aroma’s. Ze maakt al sinds het prille begin deel uit van het team en is ook verantwoordelijk voor de Duitse afdeling van WhiskeyFlavour. Julia vertaalt onze blog posts, doet onderzoek naar de beste distilleerderijen en houdt een open gesprek met onze klanten en whiskey clubleden uit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Liechtenstein. Wanneer Julia niet diep in de wereld van buitengewone whiskeys duikt is ze gepassioneerd door yoga, bergbeklimmen en haar eigen foodblog.